دانلود امروز

سلام .

۱- BitDefender Professional Plus v8.0.137

آنتی ویروسی که من خودم عاشقشم قدرتمندترین آنتی ویروس جهان ، به روز کردنش خیلی باحاله ظرف 2 دقیقه به روز میشه و وقتی به روز بشه پشه رو نمیگذاره که روی هوا پرواز کنه !!  به نظر من اگه این رو دانلود کنید سیستم رو بیمه ی عمر کردید ...



حجم : ۱۳.۵۴ مگابایت
سریال : SN : 435D4-8E0D8-78CA9-5C86A
دانلود

۲- Zoom Player 4.03 final

بالاخره نسخه ی کاملش اومد یکی از زیباترین و بهترین پلیر های جهان که واقعا از زیبایی کم نمیاره ، من خودم دارمش و وقتی نصبش کردم Winamp و jetAudio و ... رو پاک کردم چون واقعا هم کم حجم تره هم زیباتر و هم با کیفیت صدا و تصویر بالاتر!! در هر صورت اگر دانلود نکنید نصف عمرتون در فناست !!



حجم : ۱.۱۳ مگابایت
کرک
دانلود

۳- Microsoft Windows Server 2003 Full License

جدیدترین ورژن و آخرین نسخه ایمن ترین ویندوز جهان که به درد ادمین های شبکه میخوره و زیاد به کار مردم عادی نمیاد ، من خودم دانلود کردم و هیچ مشکلی هم نداشت اگر با Dap دانلود میکنید باید فرمت ISO رو توش اضافه کنید اما پیشنهاد میکنم با اینترنت دانلود منیجر دانلود کنید !!



حجم : ۵۷۸.۶۵ مگابایت
دانلود

۴- Nero Media Player 1.4.0.22

اینم یک پلیر واقعا قدرتمند و جدید ، محصولی از شرکت مشهور Nero خیلی شبیه به Power DVD هست و تمامی فایلهای صوتی و تصویری رو پشتیبانی میکنه !! اسکین های مختلف و جالبی هم داره پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید...



حجم : ۷.۱۱ مگابایت
Serial: 1A23-0009-6030-1881-3092-5777
Serial: 1A23-0009-2030-1465-0167-7273
Serial: 1A23-0009-0030-2213-6600-5581
دانلود

۵- Windows Washer 5.0

وقتی دارین تو صفحات وب میگردین یک سری از فایلها که اصطلاحا به اونها Temporary Internet Filesمیکن شروع میکنن تو کامپیوترتون ذخیره شدن این اتفاق در مورد cookiesها هم صادق هست حالا از اینا بگذریم .اینم میدونید که وقتی برنامه ای رو اجرا میکنید یک سری فایل تو پوشه temp ذخیره میشه حالا میخواهم بکم چطور از شر همه اینا خلاص بشین .
راه حل نرم افزارWindows Washer  هست . این برنامه به صورت استارت آپ هم کار میکنه و میتونید براش تعریف کنید وقتی سیستم روشن میشه و ویندوز شروع به کار میکنه یا موقعی که خاموش میشه به صورت اتوماتیک تمام فایلهای  اضافه رو پاک کنه باور کنید که خیلی سرعت ویندوز رو بالا میبره ۱۰۰٪ تضمین میدم خودم .البته بیشترین کاربردش تو کافی نت هاست.



حجم : ۲.۵ مگابایت
کرک : بعدا اضافه می کنم نگران نباشید .
دانلود

۶- Norton Antivirus 2005

یک آنتی ویروس بسار معروف که هر کسی که کامپیوتر داره اینم میشناسه !!! از بچه ۲ ساله بگیرید تا پیرمرد ۱۴۰ ساله !!!



حجم : ۲۴ مگابایت
کرک
دانلود

۷- Flash Get 1.65 Final

اینم یک نرم افزار تمام عیار واسه دانلود کردن فایلهاتون از اینترنت. 
قابلیتهای زیادی داره مثلا وقتی میخواهید فایلی رو از اینترنت دانلود کنید به صورت اتوماتیک میکرده  کوتاه ترین و کم ترافیک ترین مسیر رو انتخاب میکنه تا سرعت دانلود رو بالا ببره .
یک قابلیت دیگه که خیلی به درد بخوره این هست که شما میتونید براش تعریف کنید که وقتی کار دانلود تمام شد سیستم رو به صورت خودکار خاموش کنه یا کانکشن فعال رو سیستم رو dcکنه .! (البته این قابلیت رو این دانلودر فقط داشت ولی آلان تقریبا همه دانلودر ها این قابلیت رو دارن )
من شخصا ۱ سال هست ازش استفاده میکنم قبلا هم با دانلودر های دیکه کار کردم ولی هیچکدوم flash get  نمی شه.
راستی اینو یادم رفت که بکم وقتی دارین با این نرم افزار دانلود میکنید پهنای باندی که به صورن realtime استفاده میشه رو میتونید ببینید و حتی میتونید سرعت رو کم و زیاد کنید که هم زمان با سرعت خوبی از اینترنت استفاده کنید.
توضیحات کامل تر رو میتونید تو سایتش ببینید .!! در ضمن به گفته یکی از دوستان زبان فارسی رو هم ساپورت میکنه راستش من که هنوز چک نکردم!!!



حجم : ۱.۵ مگابایت
سریال :
Name: www.ttdown.com  Email: ttdown@ttdown.com
Code: fgf-roeumxeensplzmrmzxzwkbioylwmxbbozoocxvcb
دانلود

۸- Dancer LE : Cobey

خوب یک برنامه خیلی زیبا دارم البته برای اون دسته از عزیزانی که از ویندوز xpاستفاده میکنند . حتما خیلی هاتون میشینید پای سیستم و به موسیقی گوش میکنید . خیلی هاتون هم حوصلتون از نگاه کردن به تصویر یک نواخت رو صفحه مانیتور سر میره خوب حالا این برنامه رو نصب کنید تا موقع گوش کردن به موزیک سرگرمتون کنه حجمش یک کمی زیاده ولی پیشنهاد میکنم حتما دانلودش کنید .من که خودم pack کاملش رو گرفتم .در ضمن این برنامه توسط میکروسافت design شده .



حجم : ۸ مگابایت
کرک لازم نداره!!!!
دانلود

برای امروز فکر کنم کافی باشه !!! این طور نیست ؟
تا بعد ... در پناه حق
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد