اتفاقات دو هفته من

سلام خدمت دوستان عزیز .

 

از اینکه نزدیک 2 هفته وبلاگ رو آپدیت نکردم معذرت می خوام امیدوارم که من رو بخشیده باشید . دلیلش هم این بود که دوشنبه شب در همون حالت خواب و بیداری هارد من دچار یک بیماری به نام پاک شدن اطلاعات پارتیشنها شد و بقیه اش رو هم که همه یا اکثریت میدونن . تا روز چهارشنبه مشغول جمع کردن برنامه و اطلاعات بودم و از چهارشنبه شب هم که مهمانان به خانه ما حمله ور شدند و تا دیروز صبح اینجا بودند . توی این شلوغی هم که نمیشه کار کرد . تا الان کمی فرصت کردم و در خدمتتون هستم .البته یک خبر خوش هم براتون دارم و اون اینه که من دانشگاه رشته نرم افزار کامپیوتر قبول شدم (البته از نوع آزادش).  یک سری درسهای عقب افتاده داریم که اینها رو همه  به صورت یک فایل ورد می تونید از اینجا بگیرید .
 

و اما در پست بعد درس بعدی 3D Studio MAX رو آموزش ببینید .

تا بعد ... در پناه حق
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد