یک خبر مهم

سلام خدمت دوستان گرامی .

انگار که به من وبلاگ نویسی نیومده . گفتم از شنبه شروع کنم ولی این مخابرات نامرد نگذاشت . تلفنها قطع شد اونم به مدت ۲ روز . چه خوش اشتها !!!! بالاخره هر چی بود تموم شد . دیگه مجبورم از چهار شنبه شروع کنم و به مدت یک هفته ادامه بدم بعد برم سراغ خونه جدید . !!!! عزیزان سرتونو درد نیارم . این صاحب خونه من که از آشناهای نزدیکه ! به من مرتب اعلام میکنه که اگر با زبون خوش این خونه رو بهش برنگردونم با حکم هک و هکر و ویروس و هزارتا از این چیزهای بدرد نخور میاد سراغم برای همین منم همین هفته در خدمتتونم و بعدشم اسباب کشی . دلم براتون تنگ میشه . ولی می دونم شما منو فراموش نمیکنید .

بزرگواران نظر یادتون نره . بعضی از دوستان شرمنده کردند البته در pm !!! که به اونها هم تا دو سه روز آینده ترتیب اثر می دم .

تا بعد ... در پناه حق
نظرات 2 + ارسال نظر
یاسر دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:40 ب.ظ http://manoferehste.blogsky.com

سلام دوست عزیز. خیلی زحمت میکشی و مطالب خوبی هم داری. موفق باشی. راستی خوشحال میشم توی کلبه کوچیکم ببینمت ...

دم ماوس ! سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:18 ق.ظ

وبسایتت خیلی باحاله - فقط تنها چیزی که هست این دنباله موس اعصاب داغون کنه !‌هرچند قشنگه ولی هم قدیمی شده و هم باعث کند شدن سیستمه - خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد