تغییر در برنامه هفتگی

سلام .

امروز تصمیمی گرفتم و اون اینه که من جمعه ها رو تعطیل کنم و فقط به کار ثبت لینکها و درست کردن وبلاگ اختصاص بدم . چون توی این چند روزه اصلا وقت این کار ها رو نداشتم . بزودی قسمت لینکها هم فعال می شه . دارم روی اون کار می کنم که به صورت فلش درش بیارم . راستی نظر هم یادتون نره . از این برنامه هفتگی هر کدام از نرم افزارهایی که بیشتر برای شما جالبه رو برای من ایمیل کنید یا در قسمت نظرات مطرح کنید و در پایان هفته (روز پنج شنبه) تعداد رای های هر نرم افزار رو اعلام می کنم و در هفته هر کدام از نرم افزارها که بیشترین رای رو بیاره در روز جمعه هم درس بعدی همان نرم افزار گذاشته میشه . اینم ویژگی جدید این وبلاگ . سعی می کنم که هر روز بهتر از دیروز باشه این وبلاگ و هر چند وقت یک بار تغییری در برنامه کاری خودم بدم . پس فعلا برای این هفته فردا آموزشی ندارم تا شنبه که انشاا... درس دوم فلش رو بذارم .
مورد دیگر اینکه در مورد قالب وبلاگ نظر بدید و اگر خوشتون نمی یاد نظر بدید که چطوری باشه . این وبلاگ مال شماست و خودتون اون رو بسازید . دیگه سرتون رو درد نیارم .

پس تا بعد ... در پناه حق
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد