دانلود نرم افزار (۱)

با سلام .

 

دانلود های امروز رو براتون میزارم ولی بدلیل اینکه بعضی عکسهای نرم افزارها بعد از مدتی دیگه خونده نمی شن و همچنین وبلاگ سنگین میشه از گذاشتن اونها صرف نظر می کنم .

یک نکته دیگه اینکه چون فعلا اینترنت شدیدا فیلتره کرک نمی تونم بزارم . اگه کرک سراغ داشتین ایمیل کنین .

 

1- Net Monitor for Employees 2.8.5

این نرم افزار مخصوص شبکه است . در یک محیط اداره یا سازمان اگر مدیری بخواد کامپیوتر های کارمنداش رو کنترل کنه می تونه از این نرم افزار استفاده کنه . این نرم افزار میتونه صفحه نمایش کامپیوتر تحت شبکه رو نشون بده و کنترل کنه . موس و کیبورد رو فعال یا غیر فعال می کنه . از ویژگی های خوب این نرم افزار می تونم به استفاده اون تحت اینترنت اشاره کنم .

 

دانلود

 

2- Iso Buster 1.9.1

اگر CD یا DVD سوخته یا خراب رو دارید دوز نندازید . با استفاده از این برنامه می تونید اطلاعات اونها رو برگردونید . یکی از قدرتمند ترین نرم افزارها است .

 

دانلود

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد رضا جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:06 ق.ظ http://www.ictworld.blogsky.com

وبلاگ خوبی دارید خوشحال می شم که به وبلاگ منهم یه سری بزنید در ضن من مایل به تبادل لوگو می باشم

هومن جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:12 ق.ظ http://www.zip.blogsky.com

salam age ba tabadole link movafegh hastid baram nazar bezarid bloge khoobi ham darid ya ali

حسین پوراکبری جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:16 ق.ظ http://www.analiz.blogsky.com

سلام
من شما رو در بلاگ خودم لینک کردم
بسم الله
شما هم دوست دارید لینک بده
سر بزن
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد